torstai 13. kesäkuuta 2013

Virkeiden ajatusten tuuli ajolla.

Olen ollut viime ajat aika tuuli ajolla, töissä on ollut kiirettä(olen tehnyt viimeisein kolmen viikon aikana aika monta 16tunnin työvuoroa. Onneksi ensi yön jälkeen pitäsi olla muutama päivä vapaata! Työputken takia reenit on kärsinyt lähinnä väsymyksen takia, nukahdin yksipäivä vatsalihas sarjojen välissä!

Motivaatio on taas kärsinyt siitä, että minulla ei ole oikeen ollut päämäärää, vaan eteen päin on menty enemmän *laihdutellaan nyt pikkasen tässä*-asenteella. Olen haaveillut jo pitkään jonkin sortin kehonrakennus kisoista, mutta pitkään asiaa puntaroituani, en ole valmis riskeeraamaan terveyttäni. Olen lukenut monia tarinoita oikeasta elämästä, jossa nuoret naiset diettaavat kisoihin ja vievät kroppansa niin äärirajoille, että tuloksena kilpirauhasen vajaatoiminnan *laukeaa* . Koska minun kilpirauhas arvot ovat jo valmiiksi huonot ja minulla on kilpirauhasen vajaatoimintaan perinnöllisesti taipuvaisuutta, en halua ottaa riskiä, että sairastuisin.

Tästä syystä reenaamisella ei ole ollut päämäärää vaan se on ollut vaan laihduttamisen tukena. Kilpailu vietti on kuitenkin kytenyt jo jonkin aikaa ja olen miettinyt mikä olisi sopiva laji. Tykkään suunnistaa ja olen siinä hyväkin mutta juoksemisesta en tykkää, eikä ruumistani siihen ole liioin suunniteltukkaan. Olen lyhyt ja kerään hyvin niin lihas kuin rasvamassaakin toisin kuin ne gasellit jotka juoksentelevat metsässä ohitseni. Rakastan salilla käyntiä, vihaan lenkeilyä.

Juttelin tästä erään tutun kanssa, joka on itse reenannut penkkikisoihin ja hän ehdotti, että kokeilisin reenata sellaisiin. Hän lupasi auttaa mikäli kiinnostaa. Asia on harkinnassa ja pysyy siellä nyt toistaiseksi ainakin elokuun loppuun asti. Se voisi olla se päämäärä josta saisin mielenkiintoa lisää. Ensin minun täytyy kuitenkin  tunkea itseni hääpukuun, jonne haluaisin kuitenkin sujahtaa vielä hieman kevyempänä :) Tänään paino:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti